Digitální Pass
s vyplacením pojistného plnění
Digitální karty jako nová cesta
k udržení a cross-sellingu
-
COVID 19 je z velké části zodpovědný za prudký nárůst nákladů na PPC reklamu (+40% od roku 2020)
-
Udržet zdravý poměr návratnosti investic znamená najít alternativní způsoby, jak oslovit zákazníky.
-
Náklady na získání vs. náklady na udržení zákazníka, hodnota zákazníka a životní cyklus zákazníka jsou nyní hlavními marketingovými a obchodními problémy.
Řešením jsou digitální karty
pro iOS a Android
-
Všechny výhody mobilní aplikace bez nutnosti jejího vývoje a údržby
-
45 % míra stažení mezi zákazníky
-
Nízké pořizovací náklady 0,1 € za kartu
-
Jedno místo pro vše v mobilním telefonu – nákup, cross sell, servis, upozornění, varování,…
-
Snadné k pochopení a používání napříč generacemi
V porovnání s mobilními aplikacemi
má digitální karta 7x vyšší míru stažení
-
Stačí přejít na odkaz, potvrdit a 128kb dat – to je důvod proč
-
Proces, výhody a orientace na kartě jsou srozumitelné pro všechny generace
Integrace digitálních karet představuje nejen posun v digitalizaci zákaznických kanálů, ale také příležitost generovat příjmy na straně udržení a prodloužit životní cyklus zákazníka.
-
Ideální spojení v mobilním telefonu pro všechny úkony, které může zákazník od vaší společnosti potřebovat.
-
Snadno spočitatelný obchodní případ s rychlým dopadem
-
Možnost přizpůsobení na všechny produkty a služby
-
Legitimní pro GDPR
Zavedením retenční kampaně
se vám investice vrátí do půl roku.
-
V porovnání s řešením kampaní Google Ads generuje o 25 % vyšší zisk a zároveň důsledně zvyšuje retenci.
-
Přijetí a používání před a po zavedení modulu retenčních kampaní:
Business case
-
500 K customers scenario - ROI po 1 roce
-
Náklady na implementaci + success fee only (75% skutečné COS)
-
1mio Euro travel case with COS made by Google camp., OHS etc = 300K
Case Travel Insurance
€
Retention campaign
module imple.
40 K
600 K cards
60 K
Campaign maintenance
15% of reve
150 K
Total costs
250 K
Estimated revenue 12 months
1 mio
Following year
without imple costs
150 K
Motor & Houshold & Incoming & Life….
-
Máme řešení kampaní pro všechny produktové skupiny.
-
Řešíme retenci s výrazně nižšími náklady.
-
Automatizované scénáře osloví klienta s nabídkou ve správný čas.
-
Cross-sell a up-sell scénáře vázané na klíčové události v životním cyklu klienta.
…struktura Digitálního Passu
Odkaz na zadní
stranu passu
Přední strana
Dynamické
obrázky
QR kód, EAN, barcode
Odkaz do
mobilní
aplikace
Zadní strana
Informovanost, vzdělání, podpora a ocenění
Upgrade & Cross-sell
Win
…zaujmout na konkurenčním trhu s aplikacemi je náročné!
Use case
Digitální Pass na rozdíl od mobilních
aplikací vykazuje až 7x vyšší míru
stažení do mobilních telefonů.
-
Snadná a rychlá implementace (až o rok a více rychlejší než vývoj mobilní aplikace)
-
Inovativní zapojení zákazníků
-
Cloudové, rychlé a ekonomicky efektivní řešení nabídky
-
Zasílání oznámení na zamykací obrazovky uživatelů a řešení problémů s doručitelností
-
Komunikace se zákazníky v reálném čase
-
Snadno přizpůsobitelný a nastavitelný vzhled a funkce
-
Zasílání odkazů pro úhrady pohledávek zákazníka:
-
Digitalní vydání AXA Mastercard do mobilních peněženek klientů
-
Případně Mastercard Send – převod na stávající platební kartu zákazníka
-
Výdej virtuálních karet Mastercard
-
Vyplacení pojistného plnění AXA Digitálního Passu pomocí Push2Wallet Digital Mastercard
Use case
Push-Mesage
AXA Claim payout
AXA Claim Payout Info Pass
AXA Push 2 Wallet Card
Push 2 Wallet AXA digital Mastercard
Vyplacení pojistného plnění 2 způsoby:
CESTOVNÍ
POJIŠTĚNÍ
VYPLACENÍ
POJISTNÉHO
PLNĚNÍ
VYPLACENÍ
POJISTNÉHO
PLNĚNÍ
Use case
1. Vyplacení pojistného plnění pomocí AXA Mastercard
-
Uhrazení pojistného přes AXA Mastercard Push2Wallet
-
(pro Apple Pay nebo Google Pay)
2. Vyplacení pojistného
pomocí platební karty zákazníka
-
AXA převede prostředky pro vyplacení pojistného plnění na stávající platební kartu zákazníka
-
Úhrada pojistného prostřednictvím Mastercard Send
Push2Wallet řešení
Vytvoření jednorázové platební karty pro vyplacení pojistného plnění a možnost pro zákazníky přidat kartu do své peněženky Apple Pay / Google Pay.
1
Digitalizace karet
Nárok na vyplacení pojistného
pomocí jednorázové předplacené platební karty
Vyřízení nároků pomocí via BaaS s Push 2 Wallet
Digitalní karta do mobilního telefonu zákazníka
Mastercard
Wearable
Watch
Mastercard
Apple Pay
Google Pay
Bezkontaktní bankomat, Platební terminál
Use case
Vyplacení pojistného plnění
AXA převede prostředky pro vyplacení pojistného plnění na stávající platební kartu zákazníka.
Use case
2
Vyplacení pojistného plnění na stávající kartu zákazníka
AXA převede prostředky na výplatu pojistného plnění na stávající platební kartu zákazníka.
Použití: Mastercard Send – převede na stávající platební kartu zákazníka.
Mastercard
Wearable
Watch
Mastercard
Apple Pay
Google Pay
Bezkontaktní bankomat, Platební terminál